رويايي ترين تصور من


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

امروز اومدم رويايي ترين تصورم رو بنويسم.تصوري كه شايد براي من رويايي باشه و براي بقيه خيلي عادي باشه و همين الان هم تو زندگيشون وجود داشته باشه و اينا بيخيال ازش رد بشن .نميدونم رفتيد تو وبلاگ قبليم يا نه .نوشته ها مو خونديد يا نه.اصلا نميدونم كسي نوشته هامو ميخونه يا نه .اما من براي دل خودم مينويسم.. راستش رو بخوايد من حدود 3.5 ساله كه عقدم.!!!!!!!خيلي خسته شدم .همه ي اونايي كه در اطرافم هستن و بعد ما يا همزمان با ما نامزد كردن و عقد شدن عروسي كردن فقط ما مونديم.حتي يكي ازفاميلها كه درست همزمان با ما بودن الان دارن نيني دار ميشن

مباركشون باشه.من خيلي هم خوشحال ميشم اما خب پس ما چي؟كي ميريم سر خونه و زندگيه خودمون؟كي خانم و اقاي خونه ميشيم و يه خونواده رو تشكيل ميديم؟ خيلي خسته ام.هيچ كسي رو هم ندارم كه باهاش درد و دل كنم. روزها رو ميشمارم تا روزي بشه كه تاريخ عروسيمونو معلوم كنيم.. رويايي ترين تصور من اينه كه زودي كارهامون رديف شه و اين چند واحد رو بزنيم و بفروشيم و بعد بريم خونه بخريم ماشين بخريم(البته نه توپ توپااااااا همين معموليش هم راضيمون ميكنه) و بعد عروسي كنيم.بريم زير يه سقف. واي يعني ميشه؟

بيچاره اقايي ديگه حتي به عروسي هم فكر نميكنه همش ميگه هر جور كه تو دوست داري برگزار ميكنيم ولي فقط زودتر بشه.فقط عروسي كنيم همين برام كافيه

ملي كارهاي عقب مونده داريم. ساختن واحدها.فروختنشون.گرفتن جواز كسب براي كار شوشو.تموم كردن سربازيه شوشو.خريد خونه و ماشين.وووووو........................ بالاخره عروسيمون

تا جايي كه ميدونم عروسيمون ميشه بهار 93 .اخه اقايي تا بهمن 92 سربازي داره وبعد هم كه اسفنده و نميشه ميوفته بهار 93.

خدا كنه زودتر بگذره و كارهامون رو زودي انجام بديم.دعا كنيد برامون. هر كي هم ميخونه خواهشا نظر بزاره كه با اين كارش دلگرمم ميكنه 



نظرات شما عزیزان:

ساعت19:49---13 آذر 1391
lمیشه آدرس وبلاگتونو بدین من پیدا نکردم www.leilymajnoonnm.loxblog.com اين ادرس وبلاگمه

(نازنین) مامان آقا طاها
ساعت19:35---13 آذر 1391
عزیزمی ناراحت شدم کلی برات غصه خوردم اما اشکال نداره خدا بزرگه درست میشهمرسي نازنين جان. ممنونم. ايشالله كه هيچ كي تو زندگيش مشكل نداشته باشه

ساعت14:50---12 آذر 1391
سلام نفس جان منم فکر میکنم بهتره کمی خودتونو جمع و جور کنید و با شرایط الان مراسن عروسیتون را برگزار کنید این زمان طولانی عقد جز خستگی ، دلزدگی و هرروز بالاتر رفتن توقعات چیز دیگه ای نداره ، ایشالا خوشبخت باشی هر كاري هم كنيم نميتونيم عروسي كنيم و اِلا من كه از خدامه. اما خب مثه اينكه نميشه

ساعت11:41---12 آذر 1391
به نظرم همین الان تو سربازی عروسی کنید و برید سر خونتون منتظر چی هستید نفس جونم ؟؟؟؟ این همه طولانی عقد بودن اصلا خوب نیست مرسي كه نظر دادي.اخه مجبوريم از لحاظ مالي و....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:,سـاعت 11:3 قبل از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi